Grafikai tervezés

Logó

Brand

CI

Grafikai tervezés

KÜLÖNLEGES ÖTLETEK ÉS MEGOLDÁSOK: Megtervezzük, megszerkesztjük névjegykártyáját, szórólapját, plakátjait, reklámanyagait, kiadványait, tábláit, online és nyomtatott hirdetéseit

Logótervezés

Sokan úgy vannak vele, hogy felesleges és majd ráérünk azzal még. Miért fontos a logó? A logó feladata, hogy egyértelműen azonosítsa a céget. Az arculattervezés fő eleme. Meghatározza a színeket, betűtípusokat, hangulatot, és azt, hogy milyen üzenetet szeretne a vállalkozás közvetíteni.

A logó nem csak egy design elem, hanem maga a márka, a cég arca. Nem kell feltétlenül szájbarágósnak lennie, nem kell, hogy a tevékenységre utaljon. Feladata az azonosítás és hogy a cég filozófiáját közvetítse.

Minden ami
Brand építés

Márkaépítés lépésről lépésre…

A brand egy név, kifejezés, elgondolás, szimbólum vagy bármi más „arcvonás”, amely azonosíthatóvá teszi egy cég termékeit/szolgáltatásait, és megkülönböztethetővé a piac többi résztvevőjétől.

Definíció szerint az a brand jelentése és célja, hogy megalkosson, értékessé tegyen – majd értékesen is tartsa a létrehozott dolgot, terméket, szolgáltatást. Ezért legfőképpen az üzleti világban, a marketingben és a reklámszakmában használják.

Elkezdesz keresgélni a neten, félreteszel magadnak termékeket, elkezded őket összehasonlítgatni.

Találsz egy olyat, ami ár-érték arányban is nagyon jó, és látszatra mindent tud, ami neked kell. Megvásárolod.

A termék nagyon gyorsan megérkezik, és még szebb, jobb, mint a leírásban és a képeken. Néhány év múlva elveszted, ezért újat szeretnél vásárolni.

Kitől fogod megvenni? Egy teljesen ismeretlen márka teljesen ismeretlen termékét, vagy a jól bevált márka nagyszerű termékét választod?

Erről szól a branding.

  • Alakítsd ki a márkád vizuális ismertetőjegyeit:
    • logó;
    • brand színe;
    • termék/szolgáltatás különleges ismertetőjegyei.
  • Alakíts ki egy pozícionálást, amit röviden, tömören és érthetően tudsz kommunikálni:
    • szlogen;
    • reklám;
    • fő ígéret;
    • headline.
  • Alakítsd ki a márkád hangját és egyedi stílusát – és ezt használd mindenhol:
    • barátságos;
    • vicces;
    • hivatalos.
  • Következetesség: mindig, mindenhol ugyanazokat az értékeket kommunikáld:
    • minták;
    • sablonok; 
    • standardek, normák;
    • minőségi követelmények.

Rengeteg plusz eladást tud generálni, ráadásul a márkád erejének növekedésével arányosan csökken a marketing költséged.

Érdemes tehát beépíteni a stratégiádba, de korántsem ez az első lépés.

Először létre kell hoznod egy terméket/szolgáltatást/munkahelyet, ami tényleg nagyszerű.

Hiszen márkát építeni csak akkor tudsz, ha van mire.

további kategóriák
melyek

érdekelhetnek

Applikáció

IOS & Android alapú alkalmazások tervezése és fejlesztése, megalkotása.

Weblapkészítés

Személyre szabott landing page, webáruház megalkotása.

Piackutatás

Termékkutatás,
Árkutatás,
Értékesítéskutatás