Információ gyűjtés, teljeskörű tájékoztatás

Piackutatás és szegmens meghatározása

Hírdetések tervezése , kivitelezése

Hírdetések , kampányok kezelése

Hónap végi kiértékelés prezentálása

Mi is az az online

marketing?

Ma világszerte négy milliárd aktív internet felhasználó él, ez a Föld lakosságának nagyjából a fele. Magyarországon – egy 2018-as felmérés szerint – a lakosság 79 százaléka, 7,67 millió ember használ internetet, túlnyomó többségük (89%) minden nap. Ez azt jelenti, hogy

Az online marketing nagy előnye, hogy a hagyományos, offline technikáknál könnyebben, gyorsabban, és mindenekelőtt olcsóbban érhetsz el vele nagyon sok embert.

Egy üzleti célú honlap esetében rettentően fontos például a magas forgalom. A 100 látogató / 1 konverziós aránnyal számolva, ha napi 10 konverziót (mondjuk napi 10 ajánlatkérést) szeretnénk, az bizony napi ezer látogatót jelentene a weboldalon. Kicsit soknak tűnik, igaz? Pedig biztosan nem elérhetetlen eredmény, még ha ritka is a magyar piacon.

Noha az online marketing eszközök használatába vetett erőfeszítések eredményei gyorsan láthatók, a valóságban a marketing, különösen, ha hosszú távú eredményeket szeretnél, időbe telik, hiszen egyre zsúfoltabb és hangosabb piacon versenyzel.

Online marketing

Hírdetések létrehozásával akár havi szinten 2%-os látógatói bevonzást érhet el vállalkozásával. Hirdetések fontosságát kevesen veszik figyelembe, mégis igen nagy hangsúlyt kell fektetni rá hiszen a mai világban már minden online üzemel.


Kampányok menedzselését és kivitelezését vállaljuk és mindent hónap végén teljeskörű tájékoztatást adunk kimutatásokkal , diagramokkal.
értékesítési tölcsérek megalkotása.

Ma világszerte négy milliárd aktív internet felhasználó él, ez a Föld lakosságának nagyjából a fele. Magyarországon – egy 2018-as felmérés szerint – a lakosság 79 százaléka, 7,67 millió ember használ internetet, túlnyomó többségük (89%) minden nap. Ez azt jelenti, hogy

Az online marketing nagy előnye, hogy a hagyományos, offline technikáknál könnyebben, gyorsabban, és mindenekelőtt olcsóbban érhetsz el vele nagyon sok embert.

Egy üzleti célú honlap esetében rettentően fontos például a magas forgalom. A 100 látogató / 1 konverziós aránnyal számolva, ha napi 10 konverziót (mondjuk napi 10 ajánlatkérést) szeretnénk, az bizony napi ezer látogatót jelentene a weboldalon. Kicsit soknak tűnik, igaz? Pedig biztosan nem elérhetetlen eredmény, még ha ritka is a magyar piacon.

Noha az online marketing eszközök használatába vetett erőfeszítések eredményei gyorsan láthatók, a valóságban a marketing, különösen, ha hosszú távú eredményeket szeretnél, időbe telik, hiszen egyre zsúfoltabb és hangosabb piacon versenyzel.

Online marketing

Hírdetések létrehozásával akár havi szinten 2%-os látógatói bevonzást érhet el vállalkozásával. Hirdetések fontosságát kevesen veszik figyelembe, mégis igen nagy hangsúlyt kell fektetni rá hiszen a mai világban már minden online üzemel.


Kampányok menedzselését és kivitelezését vállaljuk és mindent hónap végén teljeskörű tájékoztatást adunk kimutatásokkal , diagramokkal.
értékesítési tölcsérek megalkotása.

a számok magukért

beszélnek

Mekkora a közönség?

Mint már említettük a föld lakosságának nagyjából fele aktív felhasználó a földön. Ha csak a közösségi portálokat és videómegosztókat nézzük akkor átlagosan heti szinten 17.193.000. aktív felhasználót tudhatnak maguk mellett. Ha ilyen könnyedén ennyi embert elérhetünk mégis miért ne hírdetné magát?

Mégis hogy működik ez?

Vállalkozástól függően felmérjük havi szinten mennyi hírdetésre lenne szüksége és e szerint alkalmazzuk testreszabott stratégiánkat. Piack kutatás segítségével szemléltetjük a piac mely szegmenseit kell megcélozni és hol a legérdemesebb terjeszkedni.

további kategóriák
melyek

érdekelhetnek

Fotózás

Termékképek, design, interior, marketing anyagok.

Piackutatás

Termékkutatás,
Árkutatás,
Értékesítéskutatás

Videó készítés

Termékbemutató, reklám filmek, promóciós videók.

Arculattervezés

Logó, brand építés,
ismertetőjelek megalkotása. (CI.)